Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3η, 5η και 6η ενότητα των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Πιλοτική Εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στη Φυσική Αγωγή

Πραγματοποιήθηκαν την περασμένη εβδομάδα στην Γ΄ τάξη, ωριαίες διδασκαλίες από την 3η και 5η ενότητα των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Οι στόχοι των μαθημάτων της 3η ενότητας είναι:

Οι μαθητές/τριες: Να εκτελούν ποικιλία δεξιοτήτων μετακίνησης. Να εκτελούν αναπηδήσεις, καλπασμό, τρέξιμο, πλάγια μετατόπιση, αναπήδηση με εναλλαγή ποδιών (skipping), υπερπήδηση, οριζόντιο και κάθετο άλμα. Να γνωρίζουν και συγκρίνουν τα σημαντικά σημεία εκτέλεσης με διαφοροποιήσεις δεξιοτήτων μετακίνησης (π.χ. διαφοροποιώντας τη δύναμη, την ταχύτητα, τη ροή). Να επιδεικνύουν αυτοπειθαρχία και επιμονή ενώ ασκούνται ανεξάρτητα για παρατεταμένες χρονικές περιόδους χωρίς παρέμβαση του/της εκπαιδευτικού.

Οι στόχοι των μαθημάτων της 5ης ενότητας είναι:

Οι μαθητές/τριες: Να συμμετέχουν σε ΦΔ για να βιώσουν την επιτυχίαΝα βιώνουν θετικές εμπειρίες (επιτυχίας> αποτυχίας) συμμετέχοντας ενεργά, ανάλογα με το επίπεδό τους, σε όλες τις φυσικές δραστηριότητες εντός σχολείου. Να περιγράφουν τα σημαντικά σημεία για τον καθορισμό προσωπικών και ομαδικών στόχων. Να εφαρμόζουν συνδυασμούς βασικών δεξιοτήτων και εννοιών σε πιο σύνθετα εκπαιδευτικά παιχνίδια και παιχνίδια αναψυχής.

Οι στόχοι των μαθημάτων της 6ης ενότητας είναι:

Οι μαθητές/τριες: Να εκτελούν δεξιότητες χειρισμού με τα κάτω άκρα. Να εκτελούν με τα κάτω άκρα ντρίμπλα και έλεγχο της μπάλας, σταμάτημα και λάκτισμα όταν η μπάλα κινείται με μικρή ταχύτητα. Να συνδυάζουν στοιχεία διαφόρων τεχνικών π.χ. αυτοδιάλογο, νοερή εξάσκηση και θετική σκέψη, για να εκτελούν αποτελεσματικά τις δραστηριότητες και να «χτίζουν» την αυτό-εκτίμησή τους (π.χ. τι έκανα καλά, τι δεν έκανα, τι έπρεπε να κάνω). Να συνδέουν τις εμπειρίες επιτυχίας σε ΦΔ, εντός και εκτός σχολείου, και τη χρήση τεχνικών (αυτό-διαλόγου νοερής εξάσκησης, θετικής σκέψης) με την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης και της αυτό-αποτελεσματικότητας.

Δημιουργός των ωριαίων διδασκαλιών της 3ης, 5ης και 6ης ενότητας είναι η ΕΦΑ Κωνσταντίνα Καλλίνικου.

IMG 20221213 121427 IMG 20221214 093550

IMG 20221215 102532 IMG 20221215 104607

Σχόλια